loading...
سایت موسیقی شهاب خدایاری
شهاب بازدید : 323 جمعه 04 فروردین 1391 نظرات (0)

                                        وای از دنیا که یار از یار میترسد

 غنچه های تشنه از گلزار میترسد

عاشق از آوازه ی دیدار میترسد

پنجه خنیاگران از تار میترسد

شه سوار از جاده هموار میترسد

این طبیب از دیدن بیمار میترسد

سازها بشکست و درد شاعران از حد گذشت

سالهای انتطاری بر من و تو بد گذشت

آشنا نا آشنا شد ، تا بلی گفتم بلا شد

گریه کردم ناله کردم حلقه بر هر در زدم

سنگ سنگ کلبه ویرانه را بر سر زدم

آب از آبی نجنبید خفته در خوابی نجنبید

چشمه ها خشکید و دریا خستگی را دم گرفت

آسمان افسانه مارا به دست کم گرفت

جامها جوشی ندارد عشق آغوشی ندارد

بر من و بر ناله هایم هیچکس گوشی ندارد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سنتور نواز زنجانی. از شاگردان استاد ایمانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره این سایت.؟
    کدام یک از سازهای سنتی را دوست دارید.؟
    شهاب و سنتور
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 292
  • بازدید ماه : 270
  • بازدید سال : 4,370
  • بازدید کلی : 52,123